איזה שינוי חל בתפקיד המורים, כאשר ההוראה וההערכה מתמקדות בפיתוח דרכי החשיבה?
המורים הופכים למנחי הלמידה.
מעמד המורים כמקורות של ידע וסמכות מתחזק.
הקשר האישי עם התלמידים מתחזק.
הוראה והערכה ששמות דגש על פיתוח דרכי החשיבה יוצרות שינוי בתפקידי המורים והתלמידים בכיתה. המורים אינם מתפקדים עוד רק כמקורות מידע, אלא מנחים את התלמידים בתהליך פיתוח ועיבוד הידע: מזמינים אותם לחשוב בכוחות עצמם, להעלות רעיונות והשערות, ולנתח את מקורות המידע. התלמידים מצידם, נדרשים לקחת אחריות על הלמידה, להיות פעילים ויוזמים, ולהוביל את תהליכי הלמידה.
לתוצאות