5 עקרונות לקידום הוראה איכותית
לפני שבאים למפגש הראשון...
ארבע שאלות עם פידבק מלמד, רגע לפני שמתחילים


שם:
מתחילים
איזה גורם עשוי להשפיע על ההישגים הלימודיים של תלמידים הבאים מרקע סוציו-אקונומי נמוך?
אינטליגנציה נמוכה.
שימוש רב באמצעים טכנולוגיים מתקדמים.
יכולת נמוכה בתחום האוריינות השפתית.

מה משמעות המושג 'תפקודים ניהוליים'?
אוסף היכולות הנדרשות לצורך ניהול מערכות חינוכיות מורכבות.
אוסף מיומנויות קוגניטיביות המאפשרות שליטה ובקרה על התנהגות, מחשבה ורגש.
האמונה ביכולת להצליח ולהגיע להישגים.

איך נקנה לתלמידים תחושת מסוגלות?
נוסיף להם נקודות בציונים הסופיים, כדי שיקבלו הרגשה טובה.
נאמר להם שאנחנו מאמינים בהם שהם מסוגלים להצליח.
נסייע להם להתנסות בחוויות הצלחה אמיתיות.

מה ההשפעה של קשר עמוק ומשמעותי בין תלמידים ומורים?
מחזק את תחושת המסוגלות.
מגביר את המוטיבציה ללמידה.
מעודד את התלמידים להיות מעורבים ופעילים בלמידה.
כל התשובות נכונות.
לתוצאות


תודה רבה, נתראה במפגש הלמידה